Samenwerken met Mediahuis
In 2014 startte Bizbike een langdurige samenwerking met enkele landelijke dagbladen die worden uitgegeven door Mediahuis in België. In 2020 is die samenwerking uitgebreid naar enkele (landelijke) dagbladen in Nederland: De Telegraaf, NRC en De Limburger. Die kranten hebben elk hun eigen webshops, waarop de Veloci fietsen van Bizbike verkocht worden.
Waarom Mediahuis kiest voor Bizbike
Mediahuis wil graag hun lezers extra verwennen en tegelijk inspelen op nieuwe trends zoals mobiliteit. Het mediabedrijf vond in Bizbike dé partner om iets meer te doen voor de lezers. Door te kiezen voor Bizbike krijgt elke lezer de kans om een degelijke elektrische fiets voor een aantrekkelijke prijs te kopen. De naam van deze elektrische fiets? Veloci.
Ontdek het gemak van de elektrische fiets
In de maand juni verzorgt Bizbike testdagen op locatie. Houd uw krant in de gaten om meer informatie over die testdagen te verkrijgen. Er staat een team aan specialisten klaar om te adviseren, vragen te beantwoorden en te assisteren bij een testrit. Op de testdagen is iedereen van harte welkom om de Veloci-fiets uit te testen en de voordelen ervan persoonlijk te ervaren.
Tevreden lezers en hun elektrische fiets
Vele kopers van een elektrische fiets wonen tussen de 7-15 km van hun werk. Zij kunnen dus perfect een elektrische fiets gebruiken als alternatief voor de auto, het openbaar vervoer of de gewone stadsfiets.
Een groot aantal lezers van Mediahuis kon zich al volledig vinden in dit concept. Vooral in grote steden wordt een elektrische fiets vaker gespot in het straatbeeld, om bijvoorbeeld het probleem van de emissiezones of het parkeertekort te omzeilen.
Het prijskaartje van de Veloci-fiets dat Mediahuis aanbiedt is niet buitensporig zoals sommige andere elektrische fietsen. En bij Bizbike is hoogstaande kwaliteit en volledige service na verkoop een gegarandeerde zekerheid. Zo versterkt Mediahuis de band met de Veloci community en hun lezers.