Mediahuis

In 2014 startte Bizbike een langdurige samenwerking met Mediahuis. Mediahuis is een mediaplatform dat investeert in relevante merken en zich focust op het informeren van hun lezers op lange termijn. Enkele gekende mediamerken zijn onder andere Het Nieuwsblad, De Standaard en De Gazet van Antwerpen.

Waarom Mediahuis kiest voor Bizbike

Mediahuis wil graag hun lezers extra verwennen en tegelijk inspelen op nieuwe trends zoals mobiliteit. Het mediabedrijf vond in Bizbike dé partner om iets meer te doen voor de lezers. Door te kiezen voor Bizbike krijgt elke lezer de kans om een degelijke elektrische fiets aan een scherpe prijs te kopen uit een duurzaam assortiment.

Mediahuis wil de drempel naar de elektrische fiets zo laag mogelijk maken.

Daarnaast staat Bizbike in voor het totale concept. De volledige ‘rompslomp’ is onze verantwoordelijkheid: ontwerp, testdagen, administratie, logistiek, levering, callcenter en service… Wij nemen het allemaal voor onze rekening, zodat Mediahuis zich kan focussen op het informeren van haar lezers.

Ontwerp volgens Mediahuis

Design en kwaliteit worden naar de wensen van Mediahuis ingevuld. Ons doel houdt in dat we om de twee jaar een nieuw model met een andere look en feel ontwerpen,  maar steeds met de garantie op de beste prijs/kwaliteitverhouding. Mediahuis kiest voor de elektrische fietsen van Veloci , kwaliteitsvolle fietsen, maar vooral duurzaam en betaalbaar. Al vier jaar op rij maken we de lezers van Mediahuis gelukkig met elektrische fietsen.

In de eerste twee jaar van ons partnership ontwierpen we een stadfiets met voormotor en een elektrische plooifiets. Twee jaar later werd er uitgebreid naar de stadsfietsen met middenmotor (met het behoud van stadsfietsen met voormotor) en werd de elektrische bakfiets toegevoegd aan het assortiment. De komende jaren wordt onze samenwerking alleen maar beter: we integreren onze computersystemen en nieuwe bestelmogelijkheden om 100% Full Service te blijven bieden en de laatste trends in de fietswereld op te volgen.

Succesvolle samenwerking

Jaarlijks organiseren we testdagen voor de lezers op locatie zodat alle lezers van Mediahuis onze gebruiksvriendelijke elektrische fietsen kunnen ontdekken. Maart, april, mei en juni zijn de momenten om het gemak van de fietsen te demonstreren. Dit doen we steeds door in elke provincie minstens twee steden te bezoeken waar iedereen onze fietsen kan uittesten.

Tevreden lezers en hun elektrische fiets

Mobiliteit wordt steeds belangrijker in België. Veel van de lezers die via Mediahuis een elektrische fiets kochten van Bizbike, wonen tussen de 7-15 km van hun werk. Zij kunnen dus perfect een elektrische fiets gebruiken als alternatief voor de auto, het openbaar vervoer of de gewone stadsfiets. Het prijskaartje van onze elektrische fietsen is niet buitensporig zoals sommige andere elektrische fietsen. En bij Bizbike is hoogstaande kwaliteit en volledige service na verkoop steeds inbegrepen.

Een groot aantal lezers van Mediahuis kon zich al volledig vinden in dit concept. Vooral in grote steden wordt een elektrische fiets vaker gespot in het straatbeeld, om bijvoorbeeld het probleem van de emissiezones of het parkeertekort te omzeilen. De elektrische plooifietsen zijn ook erg gewild bij dagjestoeristen en mensen met een caravan, aangezien de plooifiets perfect in de auto of de parkeerplek van caravans past.

Zo versterkt Mediahuis de band met de Veloci community en hun lezers.

Wil je net als Mediahuis iets meer doen voor je doelpubliek? Proeven van de voordelen van een elektrische fiets binnen jouw bedrijf in combinatie met de complete service van Bizbike? Of wens je gewoon meer informatie als bedrijf of particulier? Bekijk ons volledig concept of stuur een mailtje naar info@bizbike.be.

 

Volgende story
  • WAAK

    In het kader van het Charter Duurzaam Ondernemen zet WAAK jaarlijks een aantal kleine en grootste acties op om telkens opnieuw stappen vooruit te zetten in het duurzaam ondernemen. Het jaar 2018 werd gekenmerkt door de aanschaf van een elektrisch fietsenpark.…

    Lees meer